donderdag 9 mei 2013

Do opposites really attract?

Ik geloof heilig in de uitspraak: Opposites Attract. Tegenpolen trekken elkaar op de één of andere manier aan en zoeken elkaar altijd op. Op een negatieve of positieve manier. De wereld bast van de contrasten en tegenstellingen. Mensen zijn zich er niet meer bewust van, maar ze zijn heel krachtig en betekenisvol. Zijn er mensen die mij niet geloven?

Ik trek mij Sherlock Holmes pakje aan (minus de vieze, rokende pijp) en een onderzoek is bij deze gestart. Een handje vol met bewijsstukken om de ongelovigen te wederkeren liggen al aan mijn voeten, en ik ga ze genadeloos inzetten.

Doel: Elke week zal ik een bewijsstuk leveren, beginnend vanaf deze week. 













1 opmerking:

  1. Hahaha, hier moet je na dinsdag genoeg over kunnen bedenken :) They're everywhereeee!

    BeantwoordenVerwijderen